نصب چایلد تم قالب وودمارت

قابلیت چایلد تم یا پوسته فرزند وردپرس بهترین راه برای اعمال سفارشی سازی در قالب های وردپرس است. این به شما اجازه می دهد تا برخی از فایل های قالب و عملکردها را بدون از دست دادن آنها پس از به روز رسانی قالب اصلی داشته باشید. برای استفاده از آن باید دانش اولیه کدنویسی داشته باشید. اگر به برخی سفارشی سازی های پیشرفته نیاز دارید، به شدت توصیه می شود که یک توسعه دهنده بسپارید.

توجه: اگر شما از چایلد تم استفاده می‌کنید و شخصی سازی روی قالب وودمارت انجام دادید و به مشکل خوردید شامل پشتیبانی قالب نمی‌شود.

چایلد تم یا پوسته فرزند چیست؟

در وردپرس، پوسته فرزند یا Child Theme یک تم وردپرس است که از یک تم اصلی (تم والد یا Parent Theme) ارث بری کرده و به شما این امکان را می‌دهد که تغییراتی را در آن ایجاد کنید بدون اینکه تغییرات به تم اصلی اعمال شوند.

از چایلد تم استفاده می‌شود تا:

  1. تغییرات ایمن:
    • تغییرات در چایلد تم نگهداری می‌شوند و اگر به تازگی تم والد به‌روزرسانی شود، تغییرات شما از دست نمی‌روند.
  2. کاهش خطرات:
    • در صورتی که مستقیماً در فایل‌های تم والد تغییرات اعمال کنید، خطر از دست رفتن تغییرات به‌وجود می‌آید. استفاده از چایلد تم این خطر را کاهش می‌دهد.
  3. توسعه پویا:
    • با استفاده از چایلد تم، می‌توانید به راحتی تغییرات جدید و بهبودها را اعمال کنید و اگر نیاز به بازگشت به تغییرات اصلی داشتید، این امکان وجود دارد.

دانلود چایلد تم قالب وودمارت

همواره می‌توانید به سادگی از طریق نصب کننده قالب وودمارت با یک کلیک به صورت خودکار چایلد تم را نصب کنید. ولی اگر به هر صورت میخواهید چایلد تم را جداگانه نصب کنید می‌توانید به کمک لینک زیر چا

دانلود چایلد تم قالب وودمارت

نصب چایلد تم دقیقا مانند نصب قالب وودمارت است.

آموزش بنیادی: آموزش نصب قالب وردپرس

این مقاله مفید بود؟

با تشکر.
جستجو در میان مقالات راهکارنت...
با ما حرف بزنید؛ خوش‌حال می‌شویم

ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

۰۹۳۸ ۶۵ ۶۰ ۲۰۰

همچنین می‌توانید اطلاعات خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید. در سریع‌ترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت.